Merhaba arkadaşlar , güzel bir haberim var...Forum aracılığıyla , Orphaned Land grubunun vokalisti ve bir gitaristi ile yaptığım mesajlaşmada(Kobi ve Yossi) grubun Türkiye'ye tekrar gelmeyi çok istediğini öğrendim.Tek bekledikleri bir davet.
Fiyat olarak bir şey bilmiyorum ama bu grubun çok fazla para isteyeceğini sanmıyorum.Ama grubun sevenleri çok mutlu olacak tekrar gelirseler , umarım gelirler :)