Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

THE DAY DREAMERS BAND yorumlarınızı bekliyor

  • silent_peace • 4 Nisan 2006 13:32 • #496040
    Selam Millet ,bir türlü bir araya gelemeyen amatör bi grubumuz var. kaliteli bir demo yapıp garaja eklemeden önce çoğunluğu hücum kayıt olan bi parçayı size şimdiden dinletip yorumlarınızı almak istedik.(Bu arada O şimdi asker denilen benim:))
    http://www.myspace.com/thedaydreamersband
  • volans • 4 Nisan 2006 13:44 • #496042
    muzık hoşuma gıttı sololar falan bence çok iyi olmuş ama vokalin söylediğinden hiçbirşey anlamadım daha kalıtelı bi demonuzu koyarsanız onuda dinlemek isterim kolay gelsin başarılar
  • bıdıbıdı • 4 Nisan 2006 14:34 • #496046
    yaaa ben bu parçayı bi yerden hatırlıyorum:)bence: size her zaman söylediğim gibi çok iiisiniz:)kocam askerden gelsin daha da iyi olucak...ben bu parçayı, özellikle bunu çok seviyorum...hepinizi öptüm bi de başarılarınızın devamını diliyorum....
  • silent_peace • 6 Nisan 2006 22:54 • #496278
    Aşkıma benim. saatlerce bu parçayı duymaktan kulakların alıştı tabii parça güzel gelmeye başladı:)
    Seni çok seviyorum bitanem.
    En vefalı fanımızsın valla :)
  • silent_peace • 9 Nisan 2006 21:23 • #496520
    gençler parçalar 4 e çıktı hadi bir zahmet dinleyin de yorum yapın. Gözünüzün çapaaanı yiyim. (Yorum dilencisi oldum vallaha)
    iyi kötü 2 gram bir şey yazın yaaaa!
  • silent_peace • 28 Nisan 2006 20:49 • #497772
    peki tamam yazmayın:)