Selam Millet ,bir türlü bir araya gelemeyen amatör bi grubumuz var. kaliteli bir demo yapıp garaja eklemeden önce çoğunluğu hücum kayıt olan bi parçayı size şimdiden dinletip yorumlarınızı almak istedik.(Bu arada O şimdi asker denilen benim:))
http://www.myspace.com/thedaydreamersband