Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

THE DAY DREAMERS BAND yorumlarınızı bekliyor

  • bıdıbıdı • 4 Nisan 2006 14:34 • #496046
    yaaa ben bu parçayı bi yerden hatırlıyorum:)bence: size her zaman söylediğim gibi çok iiisiniz:)kocam askerden gelsin daha da iyi olucak...ben bu parçayı, özellikle bunu çok seviyorum...hepinizi öptüm bi de başarılarınızın devamını diliyorum....
Bu konunun tüm mesajları