Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi sanatçıyı türkiye'de görmek istersiniz....???

  • uni • 5 Nisan 2006 13:28 • #496137
    Skin,placebo,franz ferdinand....
  • kare-te • 5 Nisan 2006 13:53 • #496138
    =)
  • rockangel • 5 Nisan 2006 14:17 • #496140
    eVaNeScEnCe...................................
    süperrr olur beaa
  • karayansima • 5 Nisan 2006 14:27 • #496141
    iron maiden, ıced earth ve tabii tekrar geleceklerine inandıgım metallica:))
  • ville_bongiovi • 6 Nisan 2006 01:15 • #496188
    placebo,sebastian bach. bon jovi ve ville valo-him
  • moop • 6 Nisan 2006 18:10 • #496229
    iron maiden ve metallica, dah önce gelmeyenlerdense children of bodom
  • zumzum • 6 Nisan 2006 19:44 • #496245
    pearl jam veya radiohead gelsin dişimi kırıcam feda olsun
  • semsemo • 6 Nisan 2006 20:45 • #496249
    metallica gelirse çok makbule geçer valla. şu adamları ölmeden canlı canlı bi izliyelim beaaa
  • biittersweettt • 6 Nisan 2006 22:19 • #496270
    kesinlikle evanescence ve green day harika olurdu..
  • Diane • 6 Nisan 2006 23:13 • #496283
    Leonard Cohen