Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

hangi sanatçıyı türkiye'de görmek istersiniz....???

  • Lucifer77 • 14 Nisan 2006 16:40 • #496889
    six feet under..Chris Barnes...
    King Diamond tekrar gelizlesin..
    ve Cradle Of Filth...Danny Babayı bekliyorum..
  • karabasann88 • 14 Nisan 2006 18:08 • #496905
    anathema gelsin
  • grupmulanbu • 14 Nisan 2006 23:57 • #496928
    joe satriani gelsin..malmsteen zaten geliyo ama bizim oralara gelmiyo..malmsteen türkiye turnesine çıksın :D
  • theoutsider • 23 Nisan 2006 07:12 • #497416
    tool, a perfect circle, rammstein, rage against the machine, deftones
    deftones geliyor zaten, rammstein da 2007 de gelecek büyük ihtimalle, gitaristleri açıklama yapmış, ratm için şansıma küseyim, ama tool ve apc gelse süper olur! heralde hayatımın doruk noktasına ulaşırım=)
  • numbie_X • 23 Nisan 2006 09:50 • #497421
    anathema biyere geliyo izmirde,posterini görmüştüm.ben soad ya da lpnin gelmesini isterdim,hep böyle diyorum ama:)
  • mental patient • 28 Nisan 2006 21:43 • #497784
    GOOD CHARLOTTE,the killers,evanescence,my chemical romance,blink 182,fall out boy,punk ve rock la ilgili herkes gelsin olsun bitsin işte :))
  • davulist 35 • 28 Nisan 2006 22:30 • #497790
    stratovarius---metallica---bon jovi---- olabilir
  • pUnKeR • 28 Nisan 2006 23:02 • #497791
    eric clapton'la erkan oğur beraber çalsın..