-
six feet under..Chris Barnes...
King Diamond tekrar gelizlesin..
ve Cradle Of Filth...Danny Babayı bekliyorum..
-
anathema gelsin
-
joe satriani gelsin..malmsteen zaten geliyo ama bizim oralara gelmiyo..malmsteen türkiye turnesine çıksın :D
-
tool, a perfect circle, rammstein, rage against the machine, deftones
deftones geliyor zaten, rammstein da 2007 de gelecek büyük ihtimalle, gitaristleri açıklama yapmış, ratm için şansıma küseyim, ama tool ve apc gelse süper olur! heralde hayatımın doruk noktasına ulaşırım=)
-
anathema biyere geliyo izmirde,posterini görmüştüm.ben soad ya da lpnin gelmesini isterdim,hep böyle diyorum ama:)
-
GOOD CHARLOTTE,the killers,evanescence,my chemical romance,blink 182,fall out boy,punk ve rock la ilgili herkes gelsin olsun bitsin işte :))
-
stratovarius---metallica---bon jovi---- olabilir
-
eric clapton'la erkan oğur beraber çalsın..