Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock Bar Açsanız Adını Ne Koyardınız?

  • jimi_zoso_page • 13 Temmuz 2006 20:07 • #504542
    Arka Sokak
  • aparat • 13 Temmuz 2006 20:08 • #504543
    Rock a Bar
  • aparat • 13 Temmuz 2006 20:21 • #504545
    ya da ROCK @...
  • dilatrend • 14 Temmuz 2006 20:49 • #504773
    afrodizyak koyardım kesin
  • ShagrathBorgir • 15 Temmuz 2006 08:06 • #504826
    A.M.BAR :D
  • tayfunfırat • 26 Temmuz 2006 02:21 • #506620
    iskandinavyalı meşhur hacı burzumun yeri
  • CRN_CRN_ME • 26 Temmuz 2006 03:21 • #506648
    ROCKER'S WORLD dogru mu oldu bilmiyorum ama galiba ROCKÇILARIN DÜNYASI demek!
  • s_b_rock • 26 Temmuz 2006 13:19 • #506691
    Duman6 Bar
  • black shadows • 26 Temmuz 2006 19:43 • #506733
    <<AzRaİlİn RoCk BaRı>>


    nihahahhahahahaha benimde aklımdan azrail çıkmıyo yaaa
  • lena avrıl • 28 Temmuz 2006 02:03 • #506928
    no fear
    ya da nggu
    noggu şeklinde okunsunhem de otantik falan
    neyin açılımı tahmin edin