İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Rock Bar Açsanız Adını Ne Koyardınız?
galadriel
• 13 Ocak 2007 12:25 •
#520528
insomin koyardım illa içinde 'rock' gecmesimi lazım yau
deep_gırl
• 13 Ocak 2007 15:40 •
#520534
AMbar !
selam bir rock bar açsaydım eğer adını black sheltered koyardım
imkansizbestem
• 13 Ocak 2007 16:26 •
#520541
AMbar !
valla butun ozentılere ınat en azından TURKCE bır ısım koyardım..
appendix
• 13 Ocak 2007 18:03 •
#520542
diyaliz bar.......metafor......dark'n blue........agaya beleş......vertigo(izmir karşıyaka da vardı bu isimde mekan)....
piiz2
• 13 Ocak 2007 19:55 •
#520560
AMbar !
bar-duck, bar 10, bar dak,bar rock falan filan
AnthraX_1
• 14 Ocak 2007 11:23 •
#520583
Mesela İD-ROCK olabilirdi...
Single_FACTOR
• 15 Ocak 2007 21:39 •
#520647
dream_on1502
15 Ocak 2007 Pazartesi / 10:02
Tamamı ya da bir bölümü büyük harflerle konuşmak forum kurallarına aykırıdır. bu yüzden mesaj silindi.
BabaZulaa
• 16 Ocak 2007 13:48 •
#520679
AMbar !
lackawanna blues koyardım heralde :D
HereticSlave
• 16 Ocak 2007 19:15 •
#520694
barrock koyardım ben..
metalikmanyak
• 16 Ocak 2007 19:29 •
#520695
bende arock koyardım
«
1
..
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
»