Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rock Bar Açsanız Adını Ne Koyardınız?

  • galadriel • 13 Ocak 2007 12:25 • #520528
    insomin koyardım illa içinde 'rock' gecmesimi lazım yau
  • deep_gırl • 13 Ocak 2007 15:40 • #520534
    AMbar !

    selam bir rock bar açsaydım eğer adını black sheltered koyardım
  • imkansizbestem • 13 Ocak 2007 16:26 • #520541
    AMbar !

    valla butun ozentılere ınat en azından TURKCE bır ısım koyardım..
  • appendix • 13 Ocak 2007 18:03 • #520542
    diyaliz bar.......metafor......dark'n blue........agaya beleş......vertigo(izmir karşıyaka da vardı bu isimde mekan)....
  • piiz2 • 13 Ocak 2007 19:55 • #520560
    AMbar !

    bar-duck, bar 10, bar dak,bar rock falan filan
  • AnthraX_1 • 14 Ocak 2007 11:23 • #520583
    Mesela İD-ROCK olabilirdi...
  • Single_FACTOR • 15 Ocak 2007 21:39 • #520647
    dream_on1502
    15 Ocak 2007 Pazartesi / 10:02


    Tamamı ya da bir bölümü büyük harflerle konuşmak forum kurallarına aykırıdır. bu yüzden mesaj silindi.
  • BabaZulaa • 16 Ocak 2007 13:48 • #520679
    AMbar !

    lackawanna blues koyardım heralde :D
  • HereticSlave • 16 Ocak 2007 19:15 • #520694
    barrock koyardım ben..
  • metalikmanyak • 16 Ocak 2007 19:29 • #520695
    bende arock koyardım