Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

www.kutayyavuz.com ! sitem hazır ve üç yeni şarkımın demosu!

  • kutay__ • 9 Nisan 2006 00:03 • #496458
    www.kutayyavuz.com
    işte Mp3 ler! Bestelerim ilk defa online!

    Sevgili arkadaşlarım. Nihayet yaptığım besteleri web siteme koyabiliyorum. 1998 yılından beri evde kayıt yapıyorum, kısmet bugüneymiş. Tüm sözler ve besteler bana aittir. Kayıtların hepsini kendi evimde tek başıma gerçekleştirdim. Beğeneceğinizi umuyorum. Demolar bölümüne eklemek istedim ama sanırım uzun bir kuyruk var orda ve ben son sıralardayım :) Bu arada sitemde yazdığım hikaye, şiir gibi çalışmalarımı bulabilirsiniz.


    Aşağıdaki linklere tıklayarak bestelerimi bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

    resurrection groove mission
    http://kutayyavuz.googlepages.com/xkutaymp32006Kutay_winterresurrectiongroovemission160kbps.mp3

    save the day
    http://kutayyavuz.googlepages.com/xkutaymp32006Kutay_savetheday128kbps.mp3

    boostanci teknotronik saati
    http://kutayyavuz.googlepages.com/xkutaymp32006Kutay_boostanciteknotroniksaati.mp3



    save the day
    daylight melts me on the street and
    light turns green i hold my breathe
    someone burns his car its next to mine
    officer says its just for fine
    nobody knows about whats the truth
    justice only works for wealth
    grown up goes only clubs and
    parking costs them much so much
    day turns night, im not sure why
    im here why they plucked my wings
    flames never takes even glimpse of me
    my cold blood rushes in my veins
    moon it always affects my mood
    reflections helps me keep my aims
    b-plans always save the days
    someone has to burn in the flames

    sundays always makes me dumb and
    hobby things they are not for me
    if i sneaky strike again
    then tactile senses serves me well
    behaving such manners its hard enough
    justice rarely works for me
    profits are rarely seem ok
    thats the problem now save the day


    winter resurrection groove mission
    we live here in the land of winter
    nobody warned those old settlers
    earth is always frozen, snow never slows down
    its cold always outside nobody cares for it
    im only one man not enough to solve it
    weather always sets the rules
    ,people have to pass the test
    only huskies saves the days,
    the helpless only watch the games
    huge gap between us and them

    who needs to know the rules,
    i keep my lust for the life
    saviour says its too late,
    then now its time to quit the game
    frozen corpses around your hometown,
    nobody cares about old or young one
    ice never easily turn to water,
    gap never filled and now its deeper

    we d/ie here in the land of winter
    nobody warned those old settlers
    earth is always frozen, snow never slows down
    its cold always outside nobody cares for it
    ghost of tom jones tells me stories
    winter gods love young and healthies
    rod said every picture tells us stories
    victim' must be old and lonelies
    then sun will be seen in the land of winter

    sun is shining now on the land of winter
    ice melts and gap filled with water
    eveyone thinks its now better
    sun is shining on the land of winter
  • Holy_Bastard • 9 Nisan 2006 02:11 • #496461
    İlk önce tebrik ederim seni bu uğraşların için , en sonunda yaratıcılığını paylaşma imkanı buldun bir çok insanla :))

    Sitene baktım , yararlı bir çok bilgi var...Mesela slide tekniği , ama ben slide tekniğini bu güne kadar defalarca okusam da anlayamadığım için yine bir şey anlayamadım :D

    Site seni tanıtmakla kalmıyor , müzisyenler içinde yararlı ayrıca, bu açıdan da tebrik ediyorum seni :)


    Üstte sözlerini verdiğin iki şarkıyı indirip dinledim , ve bana Grup Vitamin'i hatırlattı şarkılar...Çok severdim o grubu :) Özellikle Save The Day'i daha çok sevdim...

    Üçüncü şarkıyı da dinleyip daha fazla yorum yapmak isterdim ama şu an saat gece 2'yi geçiyor , benim de gözlerimden uyku akıyor ,hiç de iyi bir gün geçirmedim zaten, biraz uyuyayım :)

    Her şey hayırlı olsun , umarım hedeflerine ulaşırsın :)
  • REaDinGMyeYEs • 9 Nisan 2006 12:55 • #496473
    tebrik ederim :D

    Allah devamını getirsin kutaycık..

    <Mc Meltem>
  • sonerock • 11 Nisan 2006 01:31 • #496606
    olmamış:(
  • syarar • 11 Nisan 2006 09:25 • #496611
    Bu ne çok ya çok saçma geldi dün şebnem konseri vardı belki ondan olabilir kusura bakma ama çalışmaya devam...
  • Holy_Bastard • 11 Nisan 2006 11:55 • #496616
    Saçma? Her müzik sert olmak zorunda değil veya sen hangi türden hoşlanıyorsan o tür olmak zorunda değil ;) Böyle olmaması onları saçma yapmaya yetmez...
  • REaDinGMyeYEs • 11 Nisan 2006 19:29 • #496640
    Saçma? Her müzik sert olmak zorunda değil veya sen hangi türden hoşlanıyorsan o tür olmak zorunda değil ;) Böyle olmaması onları saçma yapmaya yetmez...


    +1

    <Mc Meltem>
  • syarar • 15 Nisan 2006 20:02 • #496966
    Saçmadan kastım yani çok abuk bakın şebnem sert degil ben tolga burkay da dinlerim teoman da mc ler filan yokken daha biz rock yapıp dinliyorduk ama olmamış tekrar söyüloyrum çalışmaya devam
    rock ın bir felsefesi vardır ve burada o yok ya da bu rock değil pardon ben yanılıyor olabilirim
  • Holy_Bastard • 15 Nisan 2006 20:30 • #496968
    Zaten onun da yaptığı müziği belli bir kalıba sokmak istediğini sanmıyorum...Yani .kutay.'ı forumlardan bildiğim kadarıyla bir kategori sınırlaması koymaz kendine :)
  • kutay__ • 15 Nisan 2006 21:19 • #496969
    Arkadaşlar hepinize selamlar. Tek başıma 10 şarkılık bir online cover albüm yapmaya karar verdim. Şarkılar bitince hepsini google daki alana upload edicem ve burdan verdiğim linklerden indirebileceksiniz.. Şu an için iki şarkı hazır gibi . Cover olmasının sebebi ise uzun zamandır yapmayı düşündüğüm şarkılar vardı ve bu ara biraz bu işlere eğilmek istiyorum. Kesin bir bitirme tarihi veremiyorum ama sanırım bir kaç ayı bulabilir. Bu şarkıları çok büyük beklentilerle ve iddialarla kaydetmiyorum. Eğer winampinizin playlistinde kendilerine bir yer bulabilirlerse benim için en önemli başarı budur. Buraya istediğiniz herşeyi, her eleştiri ya da beğeninizi yazabilirsiniz. Dinleyen ve download yapan herkese teşekkür ederim.

    işte ilk kayıt!
    10cc-im not in love (Fun Lovin Criminals versiyonu daha hoşuma gitmişti. size de tavsiye ederim.)

    http://kutayyavuz.googlepages.com/kutay_imnotinlove128kbps.mp3 3.61mb