İlk önce tebrik ederim seni bu uğraşların için , en sonunda yaratıcılığını paylaşma imkanı buldun bir çok insanla :))
Sitene baktım , yararlı bir çok bilgi var...Mesela slide tekniği , ama ben slide tekniğini bu güne kadar defalarca okusam da anlayamadığım için yine bir şey anlayamadım :D
Site seni tanıtmakla kalmıyor , müzisyenler içinde yararlı ayrıca, bu açıdan da tebrik ediyorum seni :)
Üstte sözlerini verdiğin iki şarkıyı indirip dinledim , ve bana Grup Vitamin'i hatırlattı şarkılar...Çok severdim o grubu :) Özellikle Save The Day'i daha çok sevdim...
Üçüncü şarkıyı da dinleyip daha fazla yorum yapmak isterdim ama şu an saat gece 2'yi geçiyor , benim de gözlerimden uyku akıyor ,hiç de iyi bir gün geçirmedim zaten, biraz uyuyayım :)
Her şey hayırlı olsun , umarım hedeflerine ulaşırsın :)