Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

www.kutayyavuz.com ! sitem hazır ve üç yeni şarkımın demosu!

  • Holy_Bastard • 9 Nisan 2006 02:11 • #496461
    İlk önce tebrik ederim seni bu uğraşların için , en sonunda yaratıcılığını paylaşma imkanı buldun bir çok insanla :))

    Sitene baktım , yararlı bir çok bilgi var...Mesela slide tekniği , ama ben slide tekniğini bu güne kadar defalarca okusam da anlayamadığım için yine bir şey anlayamadım :D

    Site seni tanıtmakla kalmıyor , müzisyenler içinde yararlı ayrıca, bu açıdan da tebrik ediyorum seni :)


    Üstte sözlerini verdiğin iki şarkıyı indirip dinledim , ve bana Grup Vitamin'i hatırlattı şarkılar...Çok severdim o grubu :) Özellikle Save The Day'i daha çok sevdim...

    Üçüncü şarkıyı da dinleyip daha fazla yorum yapmak isterdim ama şu an saat gece 2'yi geçiyor , benim de gözlerimden uyku akıyor ,hiç de iyi bir gün geçirmedim zaten, biraz uyuyayım :)

    Her şey hayırlı olsun , umarım hedeflerine ulaşırsın :)
Bu konunun tüm mesajları