Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce korn tohumlarına yenikmi düştü!

  • carnage13 • 10 Nisan 2006 15:12 • #496568
    son zamanlarda hepimizin bildiği üzere bir çok nu-metal,hard core (küçük korn cuklar:))türemeye başladı!bunların içinde sıkı işler yapanların yanında işe yaramaz onlarca gurup var!bu müziğin idolü konumundaki korn sizcede tohumlarına yenikmi düştü!yoksa korn benimde düşündüğüm gibi herzaman heryerde bir numaramı!
  • wallace • 10 Nisan 2006 19:37 • #496583
    bir numara...her zaman...ama son albüm...berbattı:(