son zamanlarda hepimizin bildiği üzere bir çok nu-metal,hard core (küçük korn cuklar:))türemeye başladı!bunların içinde sıkı işler yapanların yanında işe yaramaz onlarca gurup var!bu müziğin idolü konumundaki korn sizcede tohumlarına yenikmi düştü!yoksa korn benimde düşündüğüm gibi herzaman heryerde bir numaramı!