İster demo, ister master olsun yaptığınız bir kayıtta sonradan dinlediğinizde en hoşlanmadığınız, ya da "şöyle olmalıydı" dediğiniz konular neler?
-Stüdyo kötü mü?
-Bilgisiz mi?
-Mix hatası mı?
-Çok pahalı mı?
-Ekipman yetersiz mi?
-Yoksa fiyat-performans sorunu mu?
Daha iyi kayıtlar için sorunları paylaşalım...
Başarılar..
MSN :
[email protected]
Tel : 417 31 56 - Ankara