Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yaptığınız Kayıtlardaki en beğenmedikleriniz..

  • NBStudio • 12 Nisan 2006 12:49 • #496689
    İster demo, ister master olsun yaptığınız bir kayıtta sonradan dinlediğinizde en hoşlanmadığınız, ya da "şöyle olmalıydı" dediğiniz konular neler?

    -Stüdyo kötü mü?
    -Bilgisiz mi?
    -Mix hatası mı?
    -Çok pahalı mı?
    -Ekipman yetersiz mi?
    -Yoksa fiyat-performans sorunu mu?

    Daha iyi kayıtlar için sorunları paylaşalım...

    Başarılar..
    MSN : [email protected]
    Tel : 417 31 56 - Ankara
Bu konunun tüm mesajları