Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şu klibi lütrfen uyanikken ve tekrar tekrar izleyin

  • coreintheheart • 8 Mayıs 2006 12:25 • #498305
    http://www.youtube.com/watch?v=J_3q8_OWnv8 lütfen bunları evde yapmayı denemeyiniz hele basçının hareketini .Daha sonra bir şeyler daha yazarım ama şimdi sizi dinliyorum
  • TaNZa • 8 Mayıs 2006 13:04 • #498307
    eğleniyolar ne güzel =) bassçı başka zaten tey tey dolştı ortalıı.mega agresif insanların!!! başka videoları varsa hepsini toplayıp atsana :D
  • gokhanator • 8 Mayıs 2006 13:19 • #498308
    mükemmel.başka söze gerek yok..vokal harika ötesi..çok hoş.bu grubu sevdim
  • coreintheheart • 8 Mayıs 2006 16:30 • #498313
    aslında ben basçının attığı taklayı kastetmişdim (2.izleyişimde farkettim) birde bası arkasıdan çevirmesi var(onu son izleyişimde fark ettim). Bir de soft vokalleri baterist yapıyorki kaç baterist hem çalıp hem söylüyor diğer klpler gelince http://www.youtube.com/watch?v=ejLHSfa6Hgs&search=atreyu . bu da underworld filmi için yaptıkları şarkılardan http://www.youtube.com/watch?v=VcSPDvg_Yx0&search=atreyu söylemeliyim solocunun gitariste hayranım (esp sevmesemde) adam gitarlamış gibi .buda benim favorilerimden sayılır http://www.videocodezone.com/videos/a/atreyu/exs_and_ohs.html bu site biraz sorun cikarabilir ama klibi 2. sefer sorunsuz izlersiniz (sanırım) Bu da diğer favorim tabi klbteki kızlar için değil .Alternatif çalanlar solo atmıyor diyenler için http://www.youtube.com/watch?v=xboMVWkQqOk&search=the%20atreyu%20 ortalık baya bir karıştı diğer klipler için www.youtube.com u öneririm the atreyu diye aratınca canlı görüntülerden kişilerin atreyu nun sololarını atıp koyduğu videolara kadar pek çok şey var
  • Ghost_of_you • 27 Mayıs 2006 02:12 • #499792
    ben bu gruba bittim bea..süperler yaf..vokal bi harika..hele baterideki herifin sese bittim...sağlam grup..
  • narkozz • 28 Mayıs 2006 14:35 • #499928
    yaaa vokal affedersiniz kıçını yırtıyo dediğinden bir şey anlamadım ben beğenmedim
    müzik güzel ama vokal..
    zıçmış içineee