aslında ben basçının attığı taklayı kastetmişdim (2.izleyişimde farkettim) birde bası arkasıdan çevirmesi var(onu son izleyişimde fark ettim). Bir de soft vokalleri baterist yapıyorki kaç baterist hem çalıp hem söylüyor diğer klpler gelince http://www.youtube.com/watch?v=ejLHSfa6Hgs&search=atreyu . bu da underworld filmi için yaptıkları şarkılardan http://www.youtube.com/watch?v=VcSPDvg_Yx0&search=atreyu söylemeliyim solocunun gitariste hayranım (esp sevmesemde) adam gitarlamış gibi .buda benim favorilerimden sayılır http://www.videocodezone.com/videos/a/atreyu/exs_and_ohs.html bu site biraz sorun cikarabilir ama klibi 2. sefer sorunsuz izlersiniz (sanırım) Bu da diğer favorim tabi klbteki kızlar için değil .Alternatif çalanlar solo atmıyor diyenler için http://www.youtube.com/watch?v=xboMVWkQqOk&search=the%20atreyu%20 ortalık baya bir karıştı diğer klipler için www.youtube.com u öneririm the atreyu diye aratınca canlı görüntülerden kişilerin atreyu nun sololarını atıp koyduğu videolara kadar pek çok şey var