-
Neymiş işin felsefesi?
-
adanalıyım bu arada adana da grup mu var??
-
var tabi adanada arsenıc var yetmezmi tek başına tek geçer bu alemi
-
adanada okuyorum ya yok öyle bi grup
-
nasıl yok 04.06.2006 pazar günü saat 2 de ora cafede konserleri var gel gör öyle bir grup varmı yokmu diye
-
reklam yapıyorsan direk yap dinlemek isterim bıkıldık adanada sıcak ve hiçbirşey yokk
-
ora da çıkıyosa baştan ruhu yok zaten ama bici bici ruhu vara bilemiycem
-
orada çıkmak çokmu kötü maximumdada çıktık başka yerdede çıktık düzenlenmiş bir organizasyona çıkıyoruz sonuçta kendimizi duyurmamız lazım yok biz ora cafede çalamayızmı dicez adamlara saçmalamayın lütfen ben söylicemi söyledim pazar günü saat 2 de gelin dinleyin
-
cafe ora saat iki ha oraya hiç gitmedim dostum ama öyle bunaldım ki belki gelirim %70 gibi bakalım nasılmışsınız?? ama bence iyiyseniz kendinizi öyle yerlerde harcatmayın
-
doğru canım sizde haklısınız benim mallığım ya genelde orayı tercih etmediğimden.ama bende gelmeye çalışcam bu pazar dimi