orada çıkmak çokmu kötü maximumdada çıktık başka yerdede çıktık düzenlenmiş bir organizasyona çıkıyoruz sonuçta kendimizi duyurmamız lazım yok biz ora cafede çalamayızmı dicez adamlara saçmalamayın lütfen ben söylicemi söyledim pazar günü saat 2 de gelin dinleyin