-
1- the kovenant/ animatronic: 3 değil 3000000 albüm de yazsam 1. sırayı bu alır. Aaaah eski günler aahhh ilk aldığım hafta tam 63 kere dinlemiştim bu albümü...
2- Mar1lyn Man5on/ Mechanical animals: Gudubet bir görüntüsü olan bu adamdan eleştiri olayını yemiş bitirmiş bir albüm
3- dark tranquillity/the gallery: isveç death metali diye bi ders olsa heralde kitap diye bunu kullanırlar. Lethe, punish my heaven, the dividing line...(biri beni durdursun)
-
metallica - load
metallica - reload
anathema - alternative 4
-
en iyi ilk 3 albüm ve gitar eğitim dosyaları
En iyi 3 albümler herzaman JamesBlunt, Green Day vd Strokes den çıkmıştır.
Onların videolarını ve gitar eğitim parçalarına ulaşmak için
http://www.gitarlong.tr.cx
-
en iyi ilk 3 albüm ve gitar eğitim dosyaları
Megadeth-rust in peace
Metallica-ride the lightning
Yavuz Çetin-satılık
-
green day
maroon5
veee şebnem ferah kadın
-
Alice in Chains - Dirt
Nirvana - Nevermind
Pearl Jam - Ten
-
Alice in Chains - Dirt
Nirvana - Nevermind
Pearl Jam - Ten
-
bulutsuzluk özlemi boxset (yol - uçtu uçtu - güneşimden kaç)içinde bu üç albüm var :D
NEJAT YAVAŞOĞULLARI - bulutsuzluk özlemi
bulutsuzluk özlemi - bulutsuzluk senfoni
bıkmam....asla! :D
-
-the wall
-darkside of the moon
-ride the lightning
-ça ira(roger watersın bu hafta önce aldım klasik müzik olmasına rağmen her sabah dinliyorum)
-machine head
-
Yavuz Çetin-İlk
Yavuz Çetin-Satılık
Pink Floyd-The Wall
daha var ama en iyileri bu