Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en iyi ilk 3 albümünüz...dinlemekten bıkmayacağınız...

  • kleinkenter • 10 Haziran 2006 18:20 • #500963
    1- the kovenant/ animatronic: 3 değil 3000000 albüm de yazsam 1. sırayı bu alır. Aaaah eski günler aahhh ilk aldığım hafta tam 63 kere dinlemiştim bu albümü...
    2- Mar1lyn Man5on/ Mechanical animals: Gudubet bir görüntüsü olan bu adamdan eleştiri olayını yemiş bitirmiş bir albüm
    3- dark tranquillity/the gallery: isveç death metali diye bi ders olsa heralde kitap diye bunu kullanırlar. Lethe, punish my heaven, the dividing line...(biri beni durdursun)
  • godspunishment • 11 Haziran 2006 04:45 • #500992
    metallica - load
    metallica - reload
    anathema - alternative 4
  • weezer2600 • 11 Haziran 2006 10:37 • #500997
    en iyi ilk 3 albüm ve gitar eğitim dosyaları

    En iyi 3 albümler herzaman JamesBlunt, Green Day vd Strokes den çıkmıştır.

    Onların videolarını ve gitar eğitim parçalarına ulaşmak için

    http://www.gitarlong.tr.cx
  • mustin • 11 Haziran 2006 10:44 • #500999
    en iyi ilk 3 albüm ve gitar eğitim dosyaları

    Megadeth-rust in peace
    Metallica-ride the lightning
    Yavuz Çetin-satılık
  • narkozz • 11 Haziran 2006 14:00 • #501003
    green day
    maroon5
    veee şebnem ferah kadın
  • seattlesound • 11 Haziran 2006 16:53 • #501008
    Alice in Chains - Dirt
    Nirvana - Nevermind
    Pearl Jam - Ten
  • seattlesound • 11 Haziran 2006 16:53 • #501009
    Alice in Chains - Dirt
    Nirvana - Nevermind
    Pearl Jam - Ten
  • erdem23 • 13 Haziran 2006 10:06 • #501121
    bulutsuzluk özlemi boxset (yol - uçtu uçtu - güneşimden kaç)içinde bu üç albüm var :D
    NEJAT YAVAŞOĞULLARI - bulutsuzluk özlemi
    bulutsuzluk özlemi - bulutsuzluk senfoni


    bıkmam....asla! :D
  • psychedelian • 13 Haziran 2006 10:09 • #501122
    -the wall
    -darkside of the moon
    -ride the lightning
    -ça ira(roger watersın bu hafta önce aldım klasik müzik olmasına rağmen her sabah dinliyorum)
    -machine head
  • syarar • 14 Haziran 2006 09:53 • #501191
    Yavuz Çetin-İlk
    Yavuz Çetin-Satılık
    Pink Floyd-The Wall

    daha var ama en iyileri bu