Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

en iyi ilk 3 albümünüz...dinlemekten bıkmayacağınız...

  • kleinkenter • 10 Haziran 2006 18:20 • #500963
    1- the kovenant/ animatronic: 3 değil 3000000 albüm de yazsam 1. sırayı bu alır. Aaaah eski günler aahhh ilk aldığım hafta tam 63 kere dinlemiştim bu albümü...
    2- Mar1lyn Man5on/ Mechanical animals: Gudubet bir görüntüsü olan bu adamdan eleştiri olayını yemiş bitirmiş bir albüm
    3- dark tranquillity/the gallery: isveç death metali diye bi ders olsa heralde kitap diye bunu kullanırlar. Lethe, punish my heaven, the dividing line...(biri beni durdursun)
Bu konunun tüm mesajları