Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nekropsi Ruzgar Gibi Gecti... ne oldu bunlara? Yasiyorlar mi?

  • kovboysuz_at • 24 Mayıs 2006 12:14 • #499508
    Bilen varsa soylesin lutfen...
  • numbie_X • 30 Mayıs 2006 12:54 • #500107
    hiç duymadım valla..hangi zamanın nesnesi bu?
  • Single_FACTOR • 30 Mayıs 2006 17:42 • #500135
    Albüm hazırladıklarını duydum
    "Mi kubbesi" türkiyede yapılmış en kaliteli Underground albümdür
  • pUnKeR • 31 Mayıs 2006 01:50 • #500167
    nekropsi mükemmeldir,çok kalitelidir. kerem tüzün'ün basa geçmesiyle çalışmalara tekrar başladılar. geçen sene odtü'de çaldılar. albüm hazırlığı yapıyorlar diye biliyorum..
  • CaFeiN • 31 Mayıs 2006 15:15 • #500186
    Baba diye single yayınladılar diye biliyorum.Babababababa diye bi şarkı