İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Nekropsi Ruzgar Gibi Gecti... ne oldu bunlara? Yasiyorlar mi?
kovboysuz_at
• 24 Mayıs 2006 12:14 •
#499508
Bilen varsa soylesin lutfen...
numbie_X
• 30 Mayıs 2006 12:54 •
#500107
hiç duymadım valla..hangi zamanın nesnesi bu?
Single_FACTOR
• 30 Mayıs 2006 17:42 •
#500135
Albüm hazırladıklarını duydum
"Mi kubbesi" türkiyede yapılmış en kaliteli Underground albümdür
pUnKeR
• 31 Mayıs 2006 01:50 •
#500167
nekropsi mükemmeldir,çok kalitelidir. kerem tüzün'ün basa geçmesiyle çalışmalara tekrar başladılar. geçen sene odtü'de çaldılar. albüm hazırlığı yapıyorlar diye biliyorum..
CaFeiN
• 31 Mayıs 2006 15:15 •
#500186
Baba diye single yayınladılar diye biliyorum.Babababababa diye bi şarkı