Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nekropsi Ruzgar Gibi Gecti... ne oldu bunlara? Yasiyorlar mi?

  • pUnKeR • 31 Mayıs 2006 01:50 • #500167
    nekropsi mükemmeldir,çok kalitelidir. kerem tüzün'ün basa geçmesiyle çalışmalara tekrar başladılar. geçen sene odtü'de çaldılar. albüm hazırlığı yapıyorlar diye biliyorum..
Bu konunun tüm mesajları