Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

sizce bundan sonra eurovisison formatında bir değişiklik olacak mı?

  • likablegirl • 25 Mayıs 2006 17:44 • #499669
    hhhehe açtığın konu ile cesaretini ortaya koymuş oldun Holy_Bastard tebrikler arkadaşım :D Özgür Forum ve Müzik Birimi ; GaRaJ :D :D :D (dalga geçmiyorum ha yanlış anlamayın ciddiyim :)
  • Holy_Bastard • 25 Mayıs 2006 22:49 • #499693
    Teşekkür ederim =)
  • likablegirl • 25 Mayıs 2006 23:07 • #499696
    Rica ederim efenim her zaman :)
  • violoncellist • 25 Mayıs 2006 23:28 • #499698
    saçma bir çıkış değil ben görüşümü belli ettim...yorovizyonu sen ipleyebilirsin ama benim için bir anlam ifadetmiyor birçok kişi içinde pek bişey ifade etmiyordur sanırım.


    senin için bir anlam ifade etmiyorsa yalandan eurovision başlığına yorum yazıp da tekrardan yalandan bu kadar laf kalabalığı yapmana gerek yok ki... madem ilgini çekmiyor, bırak ilgisi çekenler yazsın birşeyler! istemiyorsan okumazsın da yazmazsın da. insanların ne başlık açıp açmayacağına karar veremezsin ya...