İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Nekropsi'ye ne oldu bieln var mi? Mi Kubbesi gibi mu
kovboysuz_at
• 6 Haziran 2006 12:04 •
#500639
Nekropsi'ye ne oldu bilen var mi? Mi Kubbesi gibi muhtesem bir albumden sonra bir daha piyasaya cikmadilar... cok yazik... bence cok ama cok iyi bir albumdu... bu adamlar hic sahneye cikiyor mu? bilen varsa bir zahmet....
mustafa1135
• 6 Haziran 2006 20:25 •
#500680
bilmiyorum malesef....
http://rapidshare.de/files/21615655/insan_olmak_zor_zanaat.mp3.html