Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Nekropsi'ye ne oldu bieln var mi? Mi Kubbesi gibi mu

  • kovboysuz_at • 6 Haziran 2006 12:04 • #500639
    Nekropsi'ye ne oldu bilen var mi? Mi Kubbesi gibi muhtesem bir albumden sonra bir daha piyasaya cikmadilar... cok yazik... bence cok ama cok iyi bir albumdu... bu adamlar hic sahneye cikiyor mu? bilen varsa bir zahmet....
Bu konunun tüm mesajları