Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

garajda neden hep rock yada metalden bahsediliyor?

  • eternal_silent • 8 Haziran 2006 20:55 • #500826
    da hui tebrik ederim forum tarihinde adam gibi fikir beyan edebilmiş bi insansın örnek gösteriyorum seni +10000
    buradaki kitle daha çok rock ve metal dinliyor özetle açıklaması bu daha önce de dendiği gibi...
    metal müzik sanat içerir çünkü bunu kimse inkar edemez..
    emek içerir işine yaptığın saygının karşılığını alırsın o müzikte haksız mıyım?
    sanat da içinde güzelliği barındırır,fikir ayrılığı barındırır çünkü güzellik göreceli bi kavramdır..
    tartışılır irdelenir yeni şeyler öğretilir öğrenilir ve o güzellik sonuna kadar yaşanır..
    ama neden ille de metal derseniz dediğimiz gibi burdaki kitlenin tercih ettiği müzik türü bu ve site içinde yapılan reklamlar,sunumlar açılan topicler bu yönde buna destek sağlanıyor..
    iyi bişiler ortaya çıkarsın britneyden de bahsedelim..
  • mustafa1135 • 11 Haziran 2006 21:28 • #501018
    garajın bir geleneği var. ama yavaş yavaş değişiyor galiba....


    http://rapidshare.de/files/21615655/insan_olmak_zor_zanaat.mp3.html
  • gokcen • 11 Haziran 2006 22:35 • #501023
    eflenmek istiyorum
    yokmu koca adayı
  • Legend • 12 Haziran 2006 15:55 • #501059
    valla bitirdin beni paradigm_shift :D zaten geçen günkü dream theater başlığındada epey kopmuştum , başarılarının devamını dilerim :D
  • cilekeş • 12 Haziran 2006 16:12 • #501067
    demekki rock & metal dinleyen ağırlıklı bu sitede ki isteyen istediği müziği konuşsun yasak mı var?
  • Legend • 12 Haziran 2006 16:17 • #501071
    yasak desek konuşulmayacak sanki :P
  • Rock_forever • 12 Haziran 2006 17:35 • #501083
    gokcen ne istiyon sen güzelim.....
  • psychedelian • 12 Haziran 2006 23:18 • #501103
    en anlamlı müzik türleri onlarda o yüzden.
    aynı zamanda başka ne konuşucağız ricky martin in yeni şarkısının ne kadar anlamlı olduğunu mu?
  • kodes98 • 13 Haziran 2006 04:32 • #501114
    garaj aslında ılk kurldğnda genelı rockçılardan oluşan metlıcılerden oluşan bı potansıyele hıtap eden bı sıteydı ama nezmn abazalar buranın var oldğunu oğrenınce sıte daha çok farklı muzık dınleyenlere hıtap etmeye başladı ve populer muzık te sadece arkşdnda dedği gıbı gotunu ıkı sallarsn alırsn ama rock metal boloe değil sanat var ışın ıçınde muzık var konuşlmasıgereknde muzıktr got değil..