-
da hui tebrik ederim forum tarihinde adam gibi fikir beyan edebilmiş bi insansın örnek gösteriyorum seni +10000
buradaki kitle daha çok rock ve metal dinliyor özetle açıklaması bu daha önce de dendiği gibi...
metal müzik sanat içerir çünkü bunu kimse inkar edemez..
emek içerir işine yaptığın saygının karşılığını alırsın o müzikte haksız mıyım?
sanat da içinde güzelliği barındırır,fikir ayrılığı barındırır çünkü güzellik göreceli bi kavramdır..
tartışılır irdelenir yeni şeyler öğretilir öğrenilir ve o güzellik sonuna kadar yaşanır..
ama neden ille de metal derseniz dediğimiz gibi burdaki kitlenin tercih ettiği müzik türü bu ve site içinde yapılan reklamlar,sunumlar açılan topicler bu yönde buna destek sağlanıyor..
iyi bişiler ortaya çıkarsın britneyden de bahsedelim..
-
-
eflenmek istiyorum
yokmu koca adayı
-
valla bitirdin beni paradigm_shift :D zaten geçen günkü dream theater başlığındada epey kopmuştum , başarılarının devamını dilerim :D
-
demekki rock & metal dinleyen ağırlıklı bu sitede ki isteyen istediği müziği konuşsun yasak mı var?
-
yasak desek konuşulmayacak sanki :P
-
gokcen ne istiyon sen güzelim.....
-
en anlamlı müzik türleri onlarda o yüzden.
aynı zamanda başka ne konuşucağız ricky martin in yeni şarkısının ne kadar anlamlı olduğunu mu?
-
garaj aslında ılk kurldğnda genelı rockçılardan oluşan metlıcılerden oluşan bı potansıyele hıtap eden bı sıteydı ama nezmn abazalar buranın var oldğunu oğrenınce sıte daha çok farklı muzık dınleyenlere hıtap etmeye başladı ve populer muzık te sadece arkşdnda dedği gıbı gotunu ıkı sallarsn alırsn ama rock metal boloe değil sanat var ışın ıçınde muzık var konuşlmasıgereknde muzıktr got değil..