Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock ve rap'in aynı satırda kullanılmasının getirdiği utançlık...

  • death_blooms • 15 Haziran 2006 16:29 • #501283
    çilekeş(rock&rep) yazınca kimse iplemedi tabi... bu başlık daha uygun rezilliği anlatmaya
  • FuL_TeLiKe • 15 Haziran 2006 16:34 • #501286
    niye utanıyosunki?

    ikiside müziğin bi çeşidi..
    sen dinlemezsin başkası dinler..
    empatik ol biraz..
    ki buna seninde ihtiyacın var..
  • Single_FACTOR • 15 Haziran 2006 16:43 • #501287
    Ne kötülüğü var yahu?

    Zamanında ANTHRAX public enemy ile iyi işler yaptı
    Aerosmith RunDMC var
    Bugün milletin dinlediği Nu-metal diye adlandırılan müziğin altyapısı; Rap a çok şey boçlu...
  • theanswer-nzl • 15 Haziran 2006 17:28 • #501290
    çok haklısın ful_telike
  • death_blooms • 15 Haziran 2006 18:56 • #501294
    ne empatisi? bnm hiçbşeye ihtiyacm yok...aslnda utanmak diilde İĞRENİYORUM ve ACIYORUM
  • death_blooms • 15 Haziran 2006 18:59 • #501296
    numetal diye bişey yok varsada metalle alakası yok... nurock nupop falan olabilir... numetalciler aslnda metalci falan diiller özentiler
  • Nem • 15 Haziran 2006 19:03 • #501297
    Rahat ol, boşver, hayatın sonu değil..
  • death_blooms • 15 Haziran 2006 19:20 • #501299
    nasl rahat olcam? adamlar rock'ı yozlaştırıyolar...13-14 yaştaki çocuklar biz rakçıyız deyip ortalkta gezniyolar...çantalarna manga çilekeş vb. gruplarn ismlerni,şarkı sözlerni yazıyolar...tehlikenin farkında diilsin
  • Necrophilliac • 15 Haziran 2006 19:35 • #501300
    Abi bak;

    Hak veriyorum sana aslında.. Hatta arkandayım bu konuda.Ama şunu da göz önünde bulundur; burası metal forumu değil.

    Yoksa tabi ki rock'la rap'ten bir "metal" türü oluşamaz.
  • da hui • 15 Haziran 2006 19:41 • #501301
    Ben de 13-14 yaşındayken Linkin Park, Limp Bizkit dinliyordum. Müzik anlayışı gelişen insan zaten bu tarz grupları bir noktadan sonra s... edip düzgün müzik dinleyecektir.