-
çilekeş(rock&rep) yazınca kimse iplemedi tabi... bu başlık daha uygun rezilliği anlatmaya
-
niye utanıyosunki?
ikiside müziğin bi çeşidi..
sen dinlemezsin başkası dinler..
empatik ol biraz..
ki buna seninde ihtiyacın var..
-
Ne kötülüğü var yahu?
Zamanında ANTHRAX public enemy ile iyi işler yaptı
Aerosmith RunDMC var
Bugün milletin dinlediği Nu-metal diye adlandırılan müziğin altyapısı; Rap a çok şey boçlu...
-
çok haklısın ful_telike
-
ne empatisi? bnm hiçbşeye ihtiyacm yok...aslnda utanmak diilde İĞRENİYORUM ve ACIYORUM
-
numetal diye bişey yok varsada metalle alakası yok... nurock nupop falan olabilir... numetalciler aslnda metalci falan diiller özentiler
-
Rahat ol, boşver, hayatın sonu değil..
-
nasl rahat olcam? adamlar rock'ı yozlaştırıyolar...13-14 yaştaki çocuklar biz rakçıyız deyip ortalkta gezniyolar...çantalarna manga çilekeş vb. gruplarn ismlerni,şarkı sözlerni yazıyolar...tehlikenin farkında diilsin
-
Abi bak;
Hak veriyorum sana aslında.. Hatta arkandayım bu konuda.Ama şunu da göz önünde bulundur; burası metal forumu değil.
Yoksa tabi ki rock'la rap'ten bir "metal" türü oluşamaz.
-
Ben de 13-14 yaşındayken Linkin Park, Limp Bizkit dinliyordum. Müzik anlayışı gelişen insan zaten bu tarz grupları bir noktadan sonra s... edip düzgün müzik dinleyecektir.