Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock ve rap'in aynı satırda kullanılmasının getirdiği utançlık...

  • dalga_ • 17 Haziran 2006 14:26 • #501398
    helal bee konuş single_FACTOR sonuna kadar haklısın bence
  • death_blooms • 17 Haziran 2006 15:27 • #501403
    bundan sonra hipap yazarım yeterki sen iste
  • death_blooms • 17 Haziran 2006 15:32 • #501404
    kıraç veaya 84 gibi guruplar hiç değilse kendi ırkının müziklerini yapıyorlar adamlar gidip zencilerin isyanını sembolize eden repmidir rapmıdır herneyse işte onlara özenmiyorlar...aslıda araya ırk mevzusunu sokmakda yanlış ama olsun bu benim görüşüm
  • mustafa1135 • 17 Haziran 2006 15:48 • #501406
    biraz ayıp etmişsiniz bence sayın death_blooms.







    http://rapidshare.de/files/21615655/insan_olmak_zor_zanaat.mp3.html
  • tombi • 17 Haziran 2006 16:26 • #501407
    garaj forumlarının vazgeçilmez olan ve bi o kadar da saçma olan başılkalrdan sadece biri..çenemi yormaya değmez..arkadaşım madem utanıyosun..bu utançla yaşanmaz..yaşama bence sen..peh!!
  • FuL_TeLiKe • 17 Haziran 2006 16:30 • #501409
    ne kadar yüzeyselsin be brader..

    "dünya yanıyomuş;yanmasın o zaman banane" hesaabı: )
  • tombi • 17 Haziran 2006 16:45 • #501410
    pardon anlayamadım??
  • FuL_TeLiKe • 17 Haziran 2006 18:42 • #501420
    yani çok güzel özetlemişin..
    çok yüzeysel yaklaşmışın tabi biraz da umursızca: )
  • restricted • 23 Haziran 2006 19:06 • #501787
    oraya da yazmıştım buraya da yazıyorum.ben bir rap dinleyicisiyim ve tarzımın kaliteli olduğuna inanıyorum ki bu sebeple de dinliyorum.neden yakıştıramıyorsun rockın yanına anlamıyorum.kaliteli isimlerle yapıldığı zaman güzel olmayacak bişey yok
  • death_glory • 23 Haziran 2006 22:08 • #501795
    ben de yakıştıramıyorum rap isyanın müziği, insanlar zor şartlarda güzel şeyler yapmaya çalışıyor rock gibi baba parasıyla alınmış gitarların cıngır mıngır attığı sololarla müzik olmuyo çok yakışıksız.