kıraç veaya 84 gibi guruplar hiç değilse kendi ırkının müziklerini yapıyorlar adamlar gidip zencilerin isyanını sembolize eden repmidir rapmıdır herneyse işte onlara özenmiyorlar...aslıda araya ırk mevzusunu sokmakda yanlış ama olsun bu benim görüşüm