[26 kez okundu]bigbooots
17 Haziran 2006 Cumartesi / 17:40
eşref bıraksın bu işleri..
ahhahaahahhahahahah..:)
"arkadaşa katılıyorum" demek ister gönül..şarkıya alternatif söz olarak "kutu kutu pense elmamı yerse arkadaşım eşref arkasını dönse" gibi bir şeyler öneriyorum. başarılar...
ek : distortion tonu sux!!