Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

yeni sağlam parça dinlerim diyorsanız?buna bir yorum getirin..

  • babamarlon • 17 Haziran 2006 03:05 • #501379
  • bigbooots • 17 Haziran 2006 17:40 • #501414
    eşref bıraksın bu işleri..
  • babamarlon • 17 Haziran 2006 21:07 • #501433
    yapmayın gözünüzü seviyim bence piyasadakilerden bi buçuk kat daha iyi ah şu önyargılar
  • bigbooots • 17 Haziran 2006 22:14 • #501437
    önyargı filan yok.. gayet samimi, içten ve objektif bir yorum yaptığımı düşünüyorum.. saygılar..
  • babamarlon • 18 Haziran 2006 02:03 • #501445
    Başka yorumu olan ?
  • paradigm_shift • 18 Haziran 2006 05:54 • #501448
    [26 kez okundu]bigbooots
    17 Haziran 2006 Cumartesi / 17:40
    eşref bıraksın bu işleri..


    ahhahaahahhahahahah..:)

    "arkadaşa katılıyorum" demek ister gönül..şarkıya alternatif söz olarak "kutu kutu pense elmamı yerse arkadaşım eşref arkasını dönse" gibi bir şeyler öneriyorum. başarılar...

    ek : distortion tonu sux!!
  • frozenwish • 19 Haziran 2006 04:40 • #501530
    Eşref kardeşimiz bırakmasın da bu işleri, özgünlüğü yakalamaya baksın diyeyim. Piyasa duman-seksendört tarzı gruplarla dolup taşıyor zaten. Müziği vokali geçelim, lirik bakımından kusuruma bakmasın ama "iğrenç"
  • violoncellist • 19 Haziran 2006 10:32 • #501532
    arkadaş çok fena detone oluyor diyeceğim ama kızmayın :)
    saygılar...
  • babamarlon • 26 Haziran 2006 22:33 • #502085
    arkadaşlar yoruma devam :)
  • changes • 27 Haziran 2006 00:19 • #502095
    gerçektende çok sağlammış :p