Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

solosuz rock müzik müzik değildir

  • son_du_rock • 18 Haziran 2006 16:46 • #501472
    bence solosu olmayan bir şarkı bi işe yaramaz at çöpeeeeee
  • frozenwish • 19 Haziran 2006 04:23 • #501529
    hocam kusura bakma, popomla gülüyorum sana (jasdhklashgflkashdjflşsdfa).
    Başka bişeler de yazsaydın, ne bileyim klavyesiz şarkı rock müzik diildir falan :S
  • SlipknotSlave • 19 Haziran 2006 18:04 • #501547
    yuh yaa cidden şaka gibi
  • kleinkenter • 19 Haziran 2006 19:11 • #501548
    belki de sen bu kadarından anlıyosun ha ne dersin?
  • fizban • 20 Haziran 2006 00:11 • #501558
    oldukça saçma bir önerme..

    öyleyse rock müziği sınırlayalım biz. solosu olsun. şarkının sonunda olsun. 3 nakaratı olsun. solosu 2.den sonra olsun. şöyle olsun böyle olsun..
    lütfen böyle saçma arayışlara girmeyelim arkadaşlar.

    illa böyle bir düşüncen varsada dile getirişin yanlış. dersin ki solo içermeyen şarkılar bana hiç de hoş gelmemekte. bir eksiklik içermekte sizler bu konuda neler düşünüyorsunuz..
    böylede sende mutlu olursun, insanlarda böyle tepkiler vermez..
  • cfh_arsenic • 20 Haziran 2006 00:17 • #501561
    şimdi benim düşüncem eğer bi şarkıda solo varsa o şarkı metaldir ama eğer solo yoksa rocktır diye düşünüyorum ama tabi ki de bu benim düşüncem
  • pesimist • 20 Haziran 2006 00:34 • #501563
    şimdi benim düşüncem eğer bi şarkıda solo varsa o şarkı metaldir ama eğer solo yoksa rocktır diye düşünüyorum ama tabi ki de bu benim düşüncem

    hoş düşünceler tabi bizim gülmemizi sağlayan düşünceler destekliyorum böyle düşünceleri...


    saygılarımla
    pesimist
  • Holy_Bastard • 20 Haziran 2006 00:53 • #501566
    Ama şimdi İsmail YK'nın Allah Belanı Versin adlı şarkısında da solo var ,hem de arada bağlama karışıyor sanıyorsun :) O metal oluyor mu?
  • Aint_it_fun_ • 20 Haziran 2006 01:07 • #501572
    son_du_rock sana sonuna kadar katılıyorum...solosuz rock müziğin kalitesinin ne kadar düşük olduğu zaten belli...(günümüz örneği)
  • syarar • 20 Haziran 2006 11:57 • #501605
    tamam git sen solo at biz karışmıyoruz sana abi burayı da hep böyleleri bastı bu günlerde yaaa yok black metalciler manyak yok solosüz müziko olmaz of ulan of