öyleyse rock müziği sınırlayalım biz. solosu olsun. şarkının sonunda olsun. 3 nakaratı olsun. solosu 2.den sonra olsun. şöyle olsun böyle olsun..
lütfen böyle saçma arayışlara girmeyelim arkadaşlar.
illa böyle bir düşüncen varsada dile getirişin yanlış. dersin ki solo içermeyen şarkılar bana hiç de hoş gelmemekte. bir eksiklik içermekte sizler bu konuda neler düşünüyorsunuz..
böylede sende mutlu olursun, insanlarda böyle tepkiler vermez..