Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

baterist adamın back vokal yapması sizce o adamı bozar mı

  • shorty • 24 Haziran 2006 09:49 • #501822
    arkadaşlar ben şimdiye kadar izlediğim klip we konserlerde baterist in vokal yaptığı yerlerde hareketsiz kaldığı ot gibi çaldığına şahit oldum bence baterist kafa sallamalı salyalarını saçmalı kopmalı kopartmalı örnek:slipknot joey... sizce....?
  • pepperrina • 24 Haziran 2006 10:35 • #501830
    hemen ben de bi örnek vererek durumu düzeltiyim. bela b. felsenheimer. bu adam ayakta bateri çalar. ve ben bu adamın -geri değil ön vokal yaparken- hem şarkı söyleyip hem dans ettiğine hem de bateri çaldığına şahit oldum. adam bırak kafa sallamayı, grubun (ärzte) en hareketli elemanı. zaten inanılmaz teatral şarkı söylüyo. el hareketleri ve kafa hareketleri hep tiyatro sahnesindeymiş gibi.. vuruşları bile.. bateri çalmadığı zamanlarda baterinin arkasından çıkıp şovuna devam ediyo, etrafa koşuyo vesaire. diğer 2 eleman (gitar-farin, bas-rod) onun kadar hareketli değil!!!
    yani adam hiç de ot gibi çalmıyo =))
  • Anthrax34 • 29 Haziran 2006 03:47 • #502477
    şahsen ben denedim biraz odunluk oluyor. hardcore & hızlı parçalarda yapılabilinir gibi geliyor
  • paradigm_shift • 29 Haziran 2006 06:43 • #502478
    görüntü mü istiyosun ses mi? bırak ot gibi çalsın, sadece işini(müzik) düzgün yapsın. sıyrılın imajdan mk.
  • death_glory • 29 Haziran 2006 13:30 • #502499
    racona ters abi yakışmaz bence.
  • rock in rio • 29 Haziran 2006 14:59 • #502526
    abi herkes işini yapsın
  • Aria GalaCtiCa • 29 Haziran 2006 17:10 • #502548
    Bence biraz da davulcunun stiline bağlı bişey. lars ulrich gibi çalarsa her türlü vokal yapar ama bir Richard Christy veya bir Dave Lombardo stilinde çalarak yapsın da göreyim.. Ciğer yetmez ki bi kere 5 dakikada soluksuz kalır

    edit: bu mesajı fazla iyimser bir günümde yazmışım ne 5 dakikası 30 saniye dayanamaz hele bi de vokal scream veya brutalse...
  • easily • 30 Haziran 2006 13:00 • #502641
    eöö salyalarını saçmasındansa uslu uslu back vokal yapması daha sıhhi olabilir.
  • Noryth Aquanum • 30 Haziran 2006 13:27 • #502647
    Mike Portnoy.
    Petrucci'ye de tükürür , kral gibi gerivokal de yapar.
  • wallace • 30 Haziran 2006 17:35 • #502689
    vay bişeyleri yarıştırmaya başladık..abi bence racona ters.atreyu da gördüm ve çok afedersiniz tiksindim...