-
arkadaşlar ben şimdiye kadar izlediğim klip we konserlerde baterist in vokal yaptığı yerlerde hareketsiz kaldığı ot gibi çaldığına şahit oldum bence baterist kafa sallamalı salyalarını saçmalı kopmalı kopartmalı örnek:slipknot joey... sizce....?
-
hemen ben de bi örnek vererek durumu düzeltiyim. bela b. felsenheimer. bu adam ayakta bateri çalar. ve ben bu adamın -geri değil ön vokal yaparken- hem şarkı söyleyip hem dans ettiğine hem de bateri çaldığına şahit oldum. adam bırak kafa sallamayı, grubun (ärzte) en hareketli elemanı. zaten inanılmaz teatral şarkı söylüyo. el hareketleri ve kafa hareketleri hep tiyatro sahnesindeymiş gibi.. vuruşları bile.. bateri çalmadığı zamanlarda baterinin arkasından çıkıp şovuna devam ediyo, etrafa koşuyo vesaire. diğer 2 eleman (gitar-farin, bas-rod) onun kadar hareketli değil!!!
yani adam hiç de ot gibi çalmıyo =))
-
şahsen ben denedim biraz odunluk oluyor. hardcore & hızlı parçalarda yapılabilinir gibi geliyor
-
görüntü mü istiyosun ses mi? bırak ot gibi çalsın, sadece işini(müzik) düzgün yapsın. sıyrılın imajdan mk.
-
racona ters abi yakışmaz bence.
-
abi herkes işini yapsın
-
Bence biraz da davulcunun stiline bağlı bişey. lars ulrich gibi çalarsa her türlü vokal yapar ama bir Richard Christy veya bir Dave Lombardo stilinde çalarak yapsın da göreyim.. Ciğer yetmez ki bi kere 5 dakikada soluksuz kalır
edit: bu mesajı fazla iyimser bir günümde yazmışım ne 5 dakikası 30 saniye dayanamaz hele bi de vokal scream veya brutalse...
-
eöö salyalarını saçmasındansa uslu uslu back vokal yapması daha sıhhi olabilir.
-
Mike Portnoy.
Petrucci'ye de tükürür , kral gibi gerivokal de yapar.
-
vay bişeyleri yarıştırmaya başladık..abi bence racona ters.atreyu da gördüm ve çok afedersiniz tiksindim...