Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

baterist adamın back vokal yapması sizce o adamı bozar mı

  • pepperrina • 24 Haziran 2006 10:35 • #501830
    hemen ben de bi örnek vererek durumu düzeltiyim. bela b. felsenheimer. bu adam ayakta bateri çalar. ve ben bu adamın -geri değil ön vokal yaparken- hem şarkı söyleyip hem dans ettiğine hem de bateri çaldığına şahit oldum. adam bırak kafa sallamayı, grubun (ärzte) en hareketli elemanı. zaten inanılmaz teatral şarkı söylüyo. el hareketleri ve kafa hareketleri hep tiyatro sahnesindeymiş gibi.. vuruşları bile.. bateri çalmadığı zamanlarda baterinin arkasından çıkıp şovuna devam ediyo, etrafa koşuyo vesaire. diğer 2 eleman (gitar-farin, bas-rod) onun kadar hareketli değil!!!
    yani adam hiç de ot gibi çalmıyo =))
Bu konunun tüm mesajları