hemen ben de bi örnek vererek durumu düzeltiyim. bela b. felsenheimer. bu adam ayakta bateri çalar. ve ben bu adamın -geri değil ön vokal yaparken- hem şarkı söyleyip hem dans ettiğine hem de bateri çaldığına şahit oldum. adam bırak kafa sallamayı, grubun (ärzte) en hareketli elemanı. zaten inanılmaz teatral şarkı söylüyo. el hareketleri ve kafa hareketleri hep tiyatro sahnesindeymiş gibi.. vuruşları bile.. bateri çalmadığı zamanlarda baterinin arkasından çıkıp şovuna devam ediyo, etrafa koşuyo vesaire. diğer 2 eleman (gitar-farin, bas-rod) onun kadar hareketli değil!!!
yani adam hiç de ot gibi çalmıyo =))