-
Kulağa hoş gelen seslere müzik denir
-
müzik , varken ölmek , yokken dirilmektir.
-
Yoo müzik öyle kötü şeyler yapmaz birdefa iftira hepsi
-
müzik dediğin ne ki seytan evet evet şeytan işi seytaaaaann(dedemin tabırıydı bu ben gitar hevesiyle yanıp tutusurken)joe satriani nin bir sarkısı vardı
my guıtar wants to your mama
bunu benim dedem için uyarlayabiliriz...
ama yazık ya yapmayagım
yapsam mı ki
-
:)Dedeninde bir müzik zevki olduğuna eminim
-
müzik beni çıldırtabilen tek olgudur
-
müzik herkesin duyamadığı birşeydir...
-
:)Hakikaten güzel bir yorum :D özlü sözlerimin arasına kattım bil :D:D
-
müzik herkesin duyamadığı birşeydir...
çok doğru...
-
müzik herkesin duyamadığı birşeydir...
kesinlikle öyle gerçekten özlü söz olmuş:D. keşke herkes duyabilse.