Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bana Müziğii Anlatın :) (En az AŞK kelimesi kadar suyunu çıkartalım)

  • vovin35 • 4 Temmuz 2006 18:47 • #503135
    Kulağa hoş gelen seslere müzik denir
  • cabbarbar • 4 Temmuz 2006 22:22 • #503164
    müzik , varken ölmek , yokken dirilmektir.
  • RasHit • 4 Temmuz 2006 23:46 • #503176
    Yoo müzik öyle kötü şeyler yapmaz birdefa iftira hepsi
  • sweep picking • 5 Temmuz 2006 01:06 • #503184
    müzik dediğin ne ki seytan evet evet şeytan işi seytaaaaann(dedemin tabırıydı bu ben gitar hevesiyle yanıp tutusurken)joe satriani nin bir sarkısı vardı
    my guıtar wants to your mama
    bunu benim dedem için uyarlayabiliriz...
    ama yazık ya yapmayagım
    yapsam mı ki
  • RasHit • 5 Temmuz 2006 09:11 • #503200
    :)Dedeninde bir müzik zevki olduğuna eminim
  • hipeROCKtif • 5 Temmuz 2006 10:19 • #503203
    müzik beni çıldırtabilen tek olgudur
  • sacredsoul • 5 Temmuz 2006 12:07 • #503216
    müzik herkesin duyamadığı birşeydir...
  • RasHit • 5 Temmuz 2006 15:43 • #503236
    :)Hakikaten güzel bir yorum :D özlü sözlerimin arasına kattım bil :D:D
  • sadecemüzik • 5 Temmuz 2006 16:13 • #503241
    müzik herkesin duyamadığı birşeydir...

    çok doğru...
  • melissa_ • 5 Temmuz 2006 22:40 • #503297
    müzik herkesin duyamadığı birşeydir...

    kesinlikle öyle gerçekten özlü söz olmuş:D. keşke herkes duyabilse.