Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bana Müziğii Anlatın :) (En az AŞK kelimesi kadar suyunu çıkartalım)

  • sweep picking • 5 Temmuz 2006 01:06 • #503184
    müzik dediğin ne ki seytan evet evet şeytan işi seytaaaaann(dedemin tabırıydı bu ben gitar hevesiyle yanıp tutusurken)joe satriani nin bir sarkısı vardı
    my guıtar wants to your mama
    bunu benim dedem için uyarlayabiliriz...
    ama yazık ya yapmayagım
    yapsam mı ki
Bu konunun tüm mesajları