Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Bana Müziğii Anlatın :) (En az AŞK kelimesi kadar suyunu çıkartalım)

  • dilatrend • 14 Temmuz 2006 20:37 • #504768
    rammsteın ve korn un yaptıgı şeye müzik denir
  • lena avrıl • 28 Temmuz 2006 22:37 • #507148
    bana geyik diyolar bir de
  • lena avrıl • 28 Temmuz 2006 22:37 • #507149
    bana geyik diyolar bir de
  • w-butterfly • 29 Temmuz 2006 00:05 • #507179
    müzik tıpkı rakamlar gibi SONSUZLUKTUR.ne onunla ne de onsuz olunur
  • rockci_kiz • 29 Temmuz 2006 11:31 • #507263
    benim yorumum neden silindi anlamiyorum yaa artik bu bekci sanirim bana resmen gicik her yorumumu herseyi siliyor neyse ben dediydim
    müzik bunu bir yorumda okuduydum müzik nefes alamadinda sana takilan oksijen maskesi gibidir
    süper yaaa cok iyi anlatilmis
  • black shadows • 29 Temmuz 2006 11:48 • #507264
    sana geyik demiyoruz...


    açtığın topiclere geyik diyoruz...


    bilmem anladın mı??
  • w-butterfly • 29 Temmuz 2006 16:20 • #507309
    teşekkür ederim efemmm.minik bir yavruyken müzük hakkında biraz eğitim almiştim..
  • Kitamoto • 29 Temmuz 2006 16:24 • #507310
    müzik duyulası bir rüyadır...kendi içinde bir özlem;tıpkı düşlediğin yarın.
  • RasHit • 4 Eylül 2006 09:35 • #512309
    .
  • syarar • 4 Eylül 2006 11:31 • #512360
    müzik size karşı çıkmayan tek dosttur