Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

athenanın nirvana coveri köpek sizce nasıl olmuş?

  • rock in rio • 4 Temmuz 2006 21:24 • #503151
    bence idare eder arkadaşlar ama klip tam bi özenti
  • Cumilaws • 4 Temmuz 2006 21:31 • #503153
    bu tip guruplarla ilgilenmediğim için bilemiyeceğim bilmekte istemem seyretmedim ama saçma birşeylerdir kesin...
  • pox • 4 Temmuz 2006 22:03 • #503157
    Bu grubunda bittiginin videosudur.
  • WC • 4 Temmuz 2006 22:18 • #503161
    parçanın orjin adı ne

    nirvananın olan ne
  • da hui • 4 Temmuz 2006 22:21 • #503163
    parçanın orjin adı ne

    Şarkının adı Breed. şarkıya çok birşey kattıkları söylenemez. Hatta bişey katmamışlar, ööööyle çalmışlar işte.
  • sweep picking • 5 Temmuz 2006 01:18 • #503188
    gurultu gurultu gurultu o kadar da ıyı degıl bıraz abartıldı da bız ızın aldık ta nırvannadan yasasın sevdıler bızı olmasın boyle ya olmasın ya
  • sacredsoul • 5 Temmuz 2006 11:40 • #503211
    hayret birşey ya daha ne yapsınlar fıstık gibi söylemişler beğenilmesi için saçlarını uzatıp sarıya boyatıp birde tabure buluptamı söylesinler adı üstünde cover.. biz parkta oynarken onlar izmirde sahneye çıkıyorlardı bir albümlük grup değiller ki hmen böyle harcama eğilimleri..kendi tarzlarında çok başarılı ve çizgisinden kaymamış bir grup en azından bunun için bile takdir edilir..
  • sound_garden • 5 Temmuz 2006 11:52 • #503215
    sound gayet iyi...
  • ozan b • 5 Temmuz 2006 13:55 • #503224
    Benim hosuma gitti klibi gormedim ama... Yani eglencelik bir sarki ne oyle cok kotu olmus ne boyle cok harika. Tam eglencelik.
  • _DuMaNkolik_ • 5 Temmuz 2006 15:22 • #503233
    katılıyorum...:)