hayret birşey ya daha ne yapsınlar fıstık gibi söylemişler beğenilmesi için saçlarını uzatıp sarıya boyatıp birde tabure buluptamı söylesinler adı üstünde cover.. biz parkta oynarken onlar izmirde sahneye çıkıyorlardı bir albümlük grup değiller ki hmen böyle harcama eğilimleri..kendi tarzlarında çok başarılı ve çizgisinden kaymamış bir grup en azından bunun için bile takdir edilir..