Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

athenanın nirvana coveri köpek sizce nasıl olmuş?

  • _DuMaNkolik_ • 5 Temmuz 2006 15:23 • #503234
    ama vidyosu cidden özenti olmuşş....
  • ibanetze • 5 Temmuz 2006 15:42 • #503235
    Athena iyi guruptur.
  • comma_ • 5 Temmuz 2006 16:16 • #503242
    bence kötü olmuş ya da kulaımız nirvanaya alştk kötü geliyo
  • black_angeLa • 5 Temmuz 2006 17:34 • #503260
    yavs bi türlü bulamadım şu videoyu..nerden bulabilirim?