Legend
11 Temmuz 2006 Salı / 14:54
kendin çalıştığında bir sürü hata yapıyorsun ve hiçbirini farketmiyorsun , ama bilen birinin gözetiminde çalışırsan o sana şunları şunları yanlış yapıyorsun bu yüzden hızlanamıyorsun şeklinde yol gösterebilir
dooru söylüyor.Bilen birisiyle çalışmanın avantajları çok:mesela bilen biriyle 3 ayda ilerlediğini kendin çalışarak 4-5 ay gibi bir süreye (oda yetenekliysen) çıkartıyorsun benimde en büyük hatam bu olmuştu electroda!...