Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

there is two type of metal.Heavy metal and bullshit.

  • psychedelian • 12 Temmuz 2006 23:20 • #504385
    ...
  • Noryth Aquanum • 12 Temmuz 2006 23:33 • #504388
    Orrayt ?
    Yu nub.
  • Necrophilliac • 13 Temmuz 2006 09:50 • #504414
    Hee, what are you talkin' 'bout.. Maaannn, Grindcore is always better for me.. Who cares maaan.. You could like heavy..
  • hiyerrapol • 13 Temmuz 2006 10:40 • #504420
    heavy metal ruhunu halen yaşatmaya çalışan(!) gençlerimizden... takdir ettim seni...
  • the_TW_named • 13 Temmuz 2006 10:43 • #504422
    aa arkadaşlar koşun aramıza amerikan geldi..oleey
  • psychedelian • 13 Temmuz 2006 10:44 • #504423
    iyiki bi alıntı yaptık adımız amerikana çıktı
  • hiyerrapol • 13 Temmuz 2006 10:51 • #504425
    keşke belirtseydin alıntı olduğunu... hatta kime ait olduğu ile ilgili bi açıklama yapsaydın...
  • Necrophilliac • 13 Temmuz 2006 11:37 • #504427
    Benim bildiğim Bruce babanın.. Ama katılmıyorum.. Benim için metalin en üst seviyesi teknik death'tir.. Bunu söyleyenler önce teknik death yapabilmeli ondan sonra çıkıp benim dinlediğim müziğe "bullshit" demeli..