İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
there is two type of metal.Heavy metal and bullshit.
psychedelian
• 12 Temmuz 2006 23:20 •
#504385
...
Noryth Aquanum
• 12 Temmuz 2006 23:33 •
#504388
Orrayt ?
Yu nub.
Necrophilliac
• 13 Temmuz 2006 09:50 •
#504414
Hee, what are you talkin' 'bout.. Maaannn, Grindcore is always better for me.. Who cares maaan.. You could like heavy..
hiyerrapol
• 13 Temmuz 2006 10:40 •
#504420
heavy metal ruhunu halen yaşatmaya çalışan(!) gençlerimizden... takdir ettim seni...
the_TW_named
• 13 Temmuz 2006 10:43 •
#504422
aa arkadaşlar koşun aramıza amerikan geldi..oleey
psychedelian
• 13 Temmuz 2006 10:44 •
#504423
iyiki bi alıntı yaptık adımız amerikana çıktı
hiyerrapol
• 13 Temmuz 2006 10:51 •
#504425
keşke belirtseydin alıntı olduğunu... hatta kime ait olduğu ile ilgili bi açıklama yapsaydın...
Necrophilliac
• 13 Temmuz 2006 11:37 •
#504427
Benim bildiğim Bruce babanın.. Ama katılmıyorum.. Benim için metalin en üst seviyesi teknik death'tir.. Bunu söyleyenler önce teknik death yapabilmeli ondan sonra çıkıp benim dinlediğim müziğe "bullshit" demeli..