Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

there is two type of metal.Heavy metal and bullshit.

  • Necrophilliac • 13 Temmuz 2006 11:37 • #504427
    Benim bildiğim Bruce babanın.. Ama katılmıyorum.. Benim için metalin en üst seviyesi teknik death'tir.. Bunu söyleyenler önce teknik death yapabilmeli ondan sonra çıkıp benim dinlediğim müziğe "bullshit" demeli..
Bu konunun tüm mesajları