Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

şole eskilerden çalan damardan çalan bi grup kursak olurmu?

  • sieja_182 • 13 Temmuz 2006 02:29 • #504400
    benim içimde ukte olan bi hayalım pink floyd deep purple gunsn roses scorpions.......... gbi muzik tarihini yazmış gruplardan çalcak ama damardan çalcak harbiden çalcak bi grubumun olmasıdır. loş ışıklı bi konserde damardan girerek kafamızı onumuze eğerek insanların içine içine işleyerek ve tabiyiki kendimizi soyutlayarak ahada çalıyolar dedirterek çalmak. benimle aynı fıkırde olan ama gerçekden bu fikri gerçekleştirecek kadar kapasitesi olan arkadaşlar bi gruselim bence çok iyi olur. dikkat çeker die buraya yazdım. gtarist vokalist basist ler knusalım
  • rubber soul • 13 Temmuz 2006 02:33 • #504402
    İlan panosuna yaz diyeceğim... canın sıkılacak :) ama ben de böyle düşünmüştüm bir ara da geçti artık hayal dünyası...
  • manyak • 13 Temmuz 2006 02:40 • #504404
    Valla pek güzel olur ne yalan söyliyim.Fakat istanbulda yaşıyor olman bir terslik.Eskişehir'de olsan konuşabilirdik bu konu hakkında uzun uzun :)
  • rubber soul • 13 Temmuz 2006 02:48 • #504405
    Yok öyle olsada olacak iş değil...eskiden baya özenirdim böyle şeylere ama yaş kemale erince bulunduğun ortamın el verdiği şeyleri yapmanın daha mantıklı olduğunu görüyorsun ..aslında bi nevi ego tatmin bu istek ...ki yaptımda !dilimin yanıkları hala sızlatır damağımı..ama genede güzel bir istek :)
  • manyak • 13 Temmuz 2006 02:52 • #504406
    çok da kemale ermiş sayılmaz yaşın yaf :) benden yaşlı, babandan gençsin ;) .Bir nevi haklısın, bulunduğun ortamın el verdiği şeyler...veya banane ki avukat mıyım ben :D ...Yapmayam eskilerden musiki :D
  • Single_FACTOR • 13 Temmuz 2006 02:56 • #504408
    yapan var. Dorock-caravan'a uğrayınız yolunuz düşerse
  • rubber soul • 13 Temmuz 2006 02:59 • #504409
    hmm kimdir nedir?
  • rubber soul • 13 Temmuz 2006 03:00 • #504410
    hehe sen o yaşa aldanma:)
  • manyak • 13 Temmuz 2006 03:07 • #504412
    aa bizi kandırıyo :) çok ayıp ama :D için genç kalsın büyük arkadaşım :)
  • psychedelian • 13 Temmuz 2006 10:42 • #504421
    kur da dinleyelim be