Yok öyle olsada olacak iş değil...eskiden baya özenirdim böyle şeylere ama yaş kemale erince bulunduğun ortamın el verdiği şeyleri yapmanın daha mantıklı olduğunu görüyorsun ..aslında bi nevi ego tatmin bu istek ...ki yaptımda !dilimin yanıkları hala sızlatır damağımı..ama genede güzel bir istek :)