Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Eskileri Çalacak olan bi gruba uygun bi isim lütfen arkadaşlar

  • aparat • 14 Temmuz 2006 16:36 • #504693
    ya da mouldy chest niye taktıysam küflere,:)))
  • caaylak • 14 Temmuz 2006 18:06 • #504723
    ıskarta abii eski falan kalmadı artık yani ıskarta alınmış bir tür olcak müziğiniz
  • hipeROCKtif • 14 Temmuz 2006 18:21 • #504731
    ben anonim derim ama böyle bi grup varsa onu bilemem
  • cabbarbar • 15 Temmuz 2006 12:05 • #504835
    nostaljik
  • sacredsoul • 15 Temmuz 2006 12:40 • #504837
    akorsuz gitar :p
  • ga ga • 15 Temmuz 2006 14:51 • #504863
    eskici
  • 2ve4 • 16 Temmuz 2006 00:20 • #504960
    mavi kelebekler