Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İBO KONSERİNDE ŞUPAGAT YAPSAK METALCİLER ORTASINA ALSA İBOCULARI NASIL OLUR

  • hells bells • 17 Temmuz 2006 00:16 • #505113
    Yaw uyuz oluyorum bu ibrahm tatlıses e ve onu dinleyenlere acaba diyorum metalciler toplansak bu adamın konserine gidip ibocuları ortamıza alsakda şupagat yapsak akıllanırmı bu adamlar
  • fibonacci • 17 Temmuz 2006 05:43 • #505127
    Büyük harfle yazmana gerek yok. Sakin ol. Heyecan yapma. Noktalama işaretlerine ve imla kurallarına dikkat et. Noktalama işaretleri için ipucu; nefes aldığın yerlerde virgül, uzun nefes aldığın yerlerde nokta...
    "Şupagat" nedir?
  • chorduroy • 17 Temmuz 2006 10:53 • #505129
    ben hiç bişiii anlamadım yaww
    ibo konserimi? nasıl?
  • hells bells • 17 Temmuz 2006 13:45 • #505150
    boşverin yaw baştan anlatmaya başlamak istemiyrum,çok açık yazdığımı sanıyordum.Fibonacci olmuşmu noktalama işaretleri ayrıca şupagat rock,metal konserlerinde ortada bi alan açık birbirlerine tekme yumrukla girişen bir grup insanın adrenalin salgılama olayına denir.
  • Single_FACTOR • 17 Temmuz 2006 14:06 • #505155
    Hayatının en Temiz sopasını yersin orda öyle bi drumda
  • hells bells • 17 Temmuz 2006 15:45 • #505178
    hehe ama tek gitmeyecez tabi onlar kaç kişiyse bizde o kadar olcaz yokmu o kadar desteklicek metalci adam şurda yoksa tek gitsem linç ederler
  • batuL • 17 Temmuz 2006 16:32 • #505183
    her nekadar sevmesemde o adamı,özgür bir ülkede yaşıyoruz-ne kadar özgürse artık,en azında istediğimiz müziği dinleme özgürlüğümüz var-sana ne arkadaşım isteyen istediğini dinler!!!seninle her tezat bir iş yapanı şupagat tarzı birşeylemi haklayacan ya da yaptıklarından vazgeçirecen??saçmalık.yazık yaa...
  • alternative-me • 17 Temmuz 2006 16:37 • #505184
    çok iyi yazmışsın valla!!
  • hells bells • 17 Temmuz 2006 16:43 • #505185
    kişisel bir tatmin duygusu yaşıyacam tamamen duygusal bişey artık ırkçı mı dersiniz buna ayrımcımı sadist mi manyak mı her ne diyorsanız yazık sa yazıkdır