her nekadar sevmesemde o adamı,özgür bir ülkede yaşıyoruz-ne kadar özgürse artık,en azında istediğimiz müziği dinleme özgürlüğümüz var-sana ne arkadaşım isteyen istediğini dinler!!!seninle her tezat bir iş yapanı şupagat tarzı birşeylemi haklayacan ya da yaptıklarından vazgeçirecen??saçmalık.yazık yaa...