Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Tarza göre müzik yapmak mı yoksa zevke göre mi hangisi ???

  • Trouble • 18 Temmuz 2006 13:24 • #505244
    Müzik grubu olupta beste üzerinde yoğunlaşan gruplar hangi nedeni baz alırdınız belli bi tarza göre mi müzik yapardınız ya da zevkinize göre mi tabi bunu yaparken de neyi dikkate alırdınız...
  • hells bells • 18 Temmuz 2006 14:52 • #505254
    kendi kafamın içinden geçen müziği yaparım ki orjinal olsun piyasayı taklit ederek bir yere varılmaz
  • gocuk • 18 Temmuz 2006 14:58 • #505255
    tabi ki ikisinin ortası kendime göre yaptığım sağlam bi kitleye ulaşmııcaksa kendime saklarım ama piyasada ne istiosa onu vermezsen para kazanamaz böylece müziğini geliştiremezsin tabi eğer bu işten para kazanıoyosan sadece!...
  • TuTanKoMoN • 18 Temmuz 2006 15:04 • #505256
    zevke tabi müzik basmakalıp bişe değil ki hep aynı tarz da aynı şekil olsun
  • rock in rio • 18 Temmuz 2006 15:40 • #505260
    zevke göre bencede yani zevk olmadan yapıldığı sürece ortaya zvksiz bişi çıkar ve kimse bu parçadan zevk almaz tarz da önemli tabi ama zevkin tarzı oluşturcağı da unutulmamalı