Müzik grubu olupta beste üzerinde yoğunlaşan gruplar hangi nedeni baz alırdınız belli bi tarza göre mi müzik yapardınız ya da zevkinize göre mi tabi bunu yaparken de neyi dikkate alırdınız...
tabi ki ikisinin ortası kendime göre yaptığım sağlam bi kitleye ulaşmııcaksa kendime saklarım ama piyasada ne istiosa onu vermezsen para kazanamaz böylece müziğini geliştiremezsin tabi eğer bu işten para kazanıoyosan sadece!...
zevke göre bencede yani zevk olmadan yapıldığı sürece ortaya zvksiz bişi çıkar ve kimse bu parçadan zevk almaz tarz da önemli tabi ama zevkin tarzı oluşturcağı da unutulmamalı