Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Tarza göre müzik yapmak mı yoksa zevke göre mi hangisi ???

  • rock in rio • 18 Temmuz 2006 15:40 • #505260
    zevke göre bencede yani zevk olmadan yapıldığı sürece ortaya zvksiz bişi çıkar ve kimse bu parçadan zevk almaz tarz da önemli tabi ama zevkin tarzı oluşturcağı da unutulmamalı
Bu konunun tüm mesajları