Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

zonguldak sporun pink floyda dava açması

  • psychedelian • 18 Temmuz 2006 14:34 • #505248
    http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=zonguldakspor+un+pink+floyd+a+dava+acmasi&i=9816826
    geçek mi bilmiyorum ama logoları gerçekten birbirine benziyor
    p.s for aria galactica:sözlüğü öğrettiğim iyi oldu çok sevdim
  • gocuk • 18 Temmuz 2006 14:44 • #505249
    abi bu bence büyük ve gerçek olmasını istemiicemiz bi haber yani 3.lig takımı bi kere.Kim ne derse desin türkiyede gündem yapmak için yapılan şeylerin hepimiz farkındayız.Zaten adam hala dava falan açmamış.yok t.şklı bi avukat bulmayı falan bekliolarmış falan filan.İntaar edicek adam televizyonları çaarmadan ediyo etmiip gösteriş yapıcak adamda tv çaarıyo o hesap bence.!....
  • ibanetze • 18 Temmuz 2006 14:46 • #505250
    Allahım şu zonguldaktan hiç adam gibi yüz güldürücek bi haber çıkmıycak mı :o)

    bu sefer uluslararası rezil olcaz gibi,deniz akkaya'ya mı özenmişler nedir :)
  • gocuk • 18 Temmuz 2006 14:50 • #505252
    hehe!...kesinlikle ya:)peki bakabildinizmi haber gerçekmiyimiş_?
  • psychedelian • 18 Temmuz 2006 15:11 • #505257
    valla resmi sitesinde yazmıyor
  • gocuk • 18 Temmuz 2006 15:25 • #505259
    sebebi açık ortada henüz dava açılmamış bence bilmemeleri normal!...
  • syarar • 18 Temmuz 2006 16:16 • #505270
    pink floyd' un serie b' ye dusurulup sezonu tek gitaristle tamamlamasi gundeme gelmistir.


    verdiğin linkte gördüm
  • Holy_Bastard • 18 Temmuz 2006 16:28 • #505273
    Zonguldak'tan çıkan tek düzgün şey sizin aile galiba :)))
  • sieja_182 • 23 Temmuz 2006 00:31 • #505932
    eğer boyle bişey gerçekse ve olursa bu ülkede yasamakdan utanırım hala bole bokdan nerden ne kar ederiz gibisinden iş çevirenler oldukçada bok biyere geliriz okadar. rezil insanlar!!!
  • manyak • 23 Temmuz 2006 01:44 • #505946
    Bence gurur duymalıyız.Baksanıza, ne kadar espiriktüel bir ülkeyiz :D